Miesięczne archiwum: Grudzień 2020

Post przez krótkie cykle może pomóc osobie schudnąć

Eksperymentuj z jedzeniem.Podobnie jak ćwiczenia, diety są różne dla każdego, zwłaszcza jeśli chodzi o najlepszy sposób, aby schudnąć naturalnie.Mogłem kazać moim pacjentom jeść orzechy i jagody, medytować, siedzieć w kącie i jeść łososia. Ale jeśli to im nie pomoże, odpadają mówi Doornick. Ważne jest, aby być realistą w tym, co ludzie mogą, a czego nie mogą zrobić.

Zacznij tam, gdzie chcą zacząć i ustaw

Zacznij tam, gdzie chcą zacząć i ustawRealistyczne parametry żywności.Oto dlaczego powinieneś raz na zawsze zrezygnować z restrykcyjnej diety.Ale jeśli chcesz tylko wprowadzić kilka poprawek do obecnego planu jedzenia, Gottfried ma trzy sugestie.Zaprzyjaźnij się z działem produkcji. Nie jest tajemnicą, że jedzenie warzyw jest dobre dla Ciebie. Ale szokujące, tylko 27 procent amerykańskich dorosłych jeść zalecane trzy lub więcej porcji powinny być coraz dziennie, według raportu CDC.

Staraj się zwiększyć spożycie warzyw do jednego funta dziennie. Nie tylko pomoże Ci osiągnąć swoje cele odchudzania, ale jedzenie tęczy warzyw może również pomóc chronić przed rakiem, chorobami serca i skutkami starzenia się.Szukasz obiadu Te kreatywne przepisy sprawiają, że większość spiralnych warzyw.Spróbuj sporadycznego postu. Przerywany post lub jeśli stał się modny w ciągu ostatnich kilku lat dzięki głównym nurtom odnowy biologicznej, takim jak dieta Kuloodporna.

Koncepcja odstaw Jedzenie na 12 do 18 godzin między

Koncepcja odstaw Jedzenie na 12 do 18 godzin międzyKolacją a śniadaniem, ponieważ może to przynieść wiele takich samych korzyści z diety niskokalorycznej, jak mniejsza częstość występowania chorób układu krążenia. Połącz to z ćwiczeniami o wysokiej intensywności, a dr Gottfried mówi, że patrzysz na zwycięską kombinację.Wyciąć ziarna na trzy tygodnie. Jak bardzo kochamy węglowodany, większość ziaren ma dość wysoki indeks glikemiczny, co oznacza, że po jednej do dwóch godzin poziom cukru we krwi wzrasta, mówi dr Gottfried.

Niestety, pokarmy, które zwiększają poziom cukru we krwi, uzależniają chemicznie. Pobudzają stan zapalny w organizmie i utrzymać cię w dół spirali pragnienia, które ostatecznie może prowadzić do rosnącej talii.Aby przerwać cykl, spróbuj drapać ziarna przez mniej niż miesiąc i zwróć uwagę na to, jak twoje ciało reaguje na zmianę. Uważaj na naturalne tabletki odchudzające.Między reklamami w mediach społecznościowych i przerwami reklamowymi w telewizji, prawie niemożliwe jest uniknięcie wiadomości wokół naturalnych suplementów odchudzających.

Wiele z nich to roślinne-ekstrakt z zielonej herbaty

Wiele z nich to roślinne-ekstrakt z zielonej herbatyGorzka pomarańcza, ketony malinowe-i nieszkodliwe-brzmiące. Ale czy działają Niezupełnie, mówi Melinda Manore, Ph. d., profesor żywienia na Oregon State University. W swoich badaniach setek naturalnych suplementów odchudzających przemysł miliard w Stanach Zjednoczonych, doszła do wniosku, że nie ma jednego produktu, który powoduje znaczną utratę wagi. I, co gorsza, wiele z nich mają skutki uboczne, które mogą utrudniać swoje cele fitness w tym wzdęcia i gazu.

To nie jest pewny sposób na dopasowanie się do tych obcisłych dżinsów.Bądź otwarty na prawo naturalne zioła do utraty wagi.Podczas utraty wagi suplementy są zdecydowanie się, nie są to jedyne rzeczy do rozważenia: istnieją również naturalne zioła do utraty wagi. I chociaż istnieje lista pralni gotowy do dodania do drinka w dowolnym miejscu smoothie lub soku bar, wiele z nich tak naprawdę nie żyją do ich rzekomych korzyści lepiej dla Ciebie.

Według McCormick Science Institute istnieje 12 ziół i przypraw, które mają potencjalnie znaczące korzyści zdrowotne, w tym czarny pieprz, cynamon, kminek, imbir i kurkuma. Ale ze wszystkich przypraw, pieprz cayenne został najbardziej chwalony za jego właściwości odchudzające. Naukowcy odkryli, że tylko pół łyżeczki zwiększa metabolizm, a grupa badawcza 25 obiadów spaliła dodatkowe 10 kalorii, gdy została dodana do ich posiłku.

Jeszcze lepiej dla tych, którzy nie jadali regularnie pikantnych posiłków, dodając do papryki przeciętnie 60 kalorii przy następnym posiłku.Pikantne potrawy mogą być również sekretem dłuższego życia.Ale pamiętaj, witaminy są dobre.Ogólnie rzecz biorąc, chcesz załadować niezbędne witaminy i minerały poprzez całe źródła żywności. Nikt nie jest doskonały. Uzupełnienie codziennej diety może przynieść korzyści dla całego ciała, w tym zwiększenie napięcia mięśniowego, więcej energii i, tak, utratę wagi.

Aby zmniejszyć wagę i utrzymać ją, osoba może jeść pełnoziarniste zamiast

Odchudzanie może być trudne.Tak, Istnieje mnóstwo diet,procedur treningowych i pigułki tam, które wydają się Mapa Drogowa do odchudzania Ziemi Obiecanej. Ale na koniec dnia, utrzymanie funtów off wymaga zmiany stylu życia. Naturalna utrata masy ciała, która obejmuje przyjęcie zdrowych nawyków, które można włączyć długoterminowo, może pomóc tej liczby na skali zejść w bezpieczny, skuteczny sposób.

Jedyny problem kiedy trafisz na prostą

Wyszukiwarkę, jest nadmiar naturalnych środków odchudzających, produktów i pigułek praktycznie krzycząc na Ciebie. Skąd wiesz, co jest legalne.Trzymaj się z dala od wszystkiego, co nie promuje zdrowia, mówi JC Doornick, D. C, trener zdrowia i stylu życia, który podróżuje po świecie, pomagając ludziom schudnąć.

Jedyny problem kiedy trafisz na prostą

Każdy, kto bierze tabletki, używki, zastrzyki, płyny lub je 500 kalorii dziennie, koncentruje się w 100 procentach na odchudzaniu i zero procent na zdrowiu.Ważne jest również, aby zidentyfikować strategie, które są dla Ciebie odpowiednie. Taktyka jak przerywany post może działać dla niektórych, na przykład, ale inni mogą czuć się loopy przyjść 11 rano bez wzmacniającego energię śniadania.

Sprawdź poniższe wskazówki, które pomogą Ci dowiedzieć się, jak schudnąć naturalnie, w sposób, który czuje się całkowicie dostosowane do Ciebie i Twojego ciała. W ten sposób, gdy kilogramy się odkleją, mogą pozostać na dobre.Wykonuj trening, który kochasz.Często uważamy, że najlepsze strategie odchudzania zaczynają się od wzniosłego programu ćwiczeń.

Ale rzeczywistość jest taka, że treningi są tylko

Jedną częścią obrazu, i istnieje mnóstwo zaleceń, ile ćwiczeń powinniśmy być coraz regularnie. Centers for Disease Control and Prevention CDC, na przykład, zaleca, aby dorośli powinni ćwiczyć 150 minut tygodniowo o umiarkowanej intensywności lub włączyć 75 minut tygodniowo intensywnej aktywności tlenowej.

Ale rzeczywistość jest taka, że treningi są tylko

Tymczasem badanie opublikowane w obiegu okazało się, że ilość ćwiczeń, które otrzymujemy, ma bezpośredni związek ze zdrowiem naszego serca-im więcej dostajesz, tym zdrowsze będzie twoje serce-i sugerują dwie pełne godziny dziennie jako nowy cel.Zasadniczo każdy jest inny, więc trudno jest ustalić wytyczne, które dotyczą każdego, mówi Sara Gottfried, MD, autorka bestsellerów. Ale jeśli Wszystko inne zawiedzie, pamiętaj o tym: coś jest lepsze niż nic.

Dlatego dr Gottfried sugeruje włączenie 30 minut ruchu o umiarkowanej intensywności dziennie, poświęcając pięć minut przed treningiem na aktywną rozgrzewkę, a następnie kolejne pięć minut na ochłodzenie i zapobieganie urazom. Gdy już to opanujesz, możesz nakładać warstwę na czas i intensywność.Po dwóch tygodniach dodaj 10 minut, aby ćwiczyć umiarkowanie przez 40 minut, cztery dni w tygodniu lub zwiększyć intensywność, sugeruje.

Znalezienie czegoś, co ci się podoba, jest również ważnym elementem każdej rutyny fitness, ponieważ-duh-oznacza to, że będziesz bardziej skłonny trzymać się tego. Jeśli więc nie lubisz biegania, nie przejmuj się-spróbuj klasy Zumby lub spotkaj się z koleżankami po pracy. Możesz nawet spróbować wypracować zgodnie ze swoim znakiem zodiaku.Możesz uzyskać wyniki z czegoś, czego nienawidzisz, ale te wyniki nie przetrwają, mówi Jess Sims, C. P. T., trener Fhit Pro w Fhitting Room w Nowym Jorku.

I nie bój się rozgałęziać się i zobaczyć, czy jest coś innego do kochania. Zróżnicowane treningi zapewnią ci rozrywkę i pomogą Ci się rozwijać, ponieważ twoje ciało nie przyzwyczaja się do tych samych ruchów dodaje Sims. Prosty i prosty: nie ma uniwersalnego treningu, więc nie pakuj się w pudełka.