Miesięczne archiwum: Luty 2021

Friocard opinie naturalne kapsułki płynnie regulują ciśnienie krwi w ciągu dnia i zmniejszają ryzyko przełomu nadciśnieniowego

Friocard naturalne kapsułki płynnie regulują ciśnienie krwi w ciągu dnia i zmniejszają ryzyko przełomu nadciśnieniowego

Według najnowszych dostępnych danych we Włoszech wysokie ciśnienie krwi dotyka średnio 33% mężczyzn i 31% kobiet, a spośród nich odpowiednio 19% i 14% będzie narażonych na wysokie ryzyko rozwoju chorób sercowo-naczyniowych lub nerek. Przeczytaj naszą recenzję Friocard, naturalnego suplementu, który powinien pomów w regulacji ciśnienia krwi. W dalszej części artykułu podane są również aktualne recenzje użytkowników 2021 i wybrane recenzje suplementów zdrowotnych, w tym suplementu diety Friocard

Friocard kapsułki, składniki, jak zażywać, jak to działa, skutki uboczne

Friocard kapsułki, składniki, jak zażywać, jak to działa, skutki uboczneKontrolowanie i utrzymywanie ciśnienia krwi w normalnych granicach znacząco przyczynia się do prawidłowego stylu odżywiania, tak bardzo, że w łagodniejszych lub bardziej responsywnych formach – twierdzą eksperci – może stanowić nawet samą terapię. Chociaż w przypadku leczenia farmakologicznego dieta pomaga zwiększyć skuteczność leków przeciwnadciśnieniowych, umożliwiając, w miarę możliwości, zmniejszenie dawki i / lub ilości przyjmowanych leków.

Nadciśnienie tętnicze charakteryzuje się wzrostem ciśnienia krwi powyżej normy: maksymalnym (ciśnienie skurczowe) równym lub większym niż 140 mmHg.art. / 135 przy pomiarze automatycznym i minimalnym (ciśnienie rozkurczowe) równym lub większym niż 90 mmHg. art. / 85 przy pomiarze automatycznym. Ważne jest zatem dokonywanie regularnego pomiaru ciśnienia krwi.

Wartości te są ważne w populacji dorosłych i w normalnym stanie zdrowia, natomiast u dzieci, u kobiet w ciąży, u chorych na cukrzycę i w przypadku konkretnych chorób, obie wartości referencyjne pozostają niższe ceny składniki. Ryzyko, gdy ciśnienie skurczowe wzrośnie powyżej parametrów “bezpieczeństwa”, polega na napotkaniu ważnych chorób sercowo-naczyniowych kompozycja, takich jak udar, zawał mięśnia sercowego, niewydolność serca i obwodowa choroba tętnicza lub niewydolność nerek. Przepływ krwi jest blokowany co sprzyja powstawaniu zakrzepów krwi. .

Fundamentalne, aby pomóc kontrolować ciśnienie krwi, oprócz terapii lekowej przepisanej przez lekarza prowadzącego (i być może uzgodnionej ze specjalistą), jest odżywianie: zdrowe, zrównoważone, zróżnicowane, ze zmniejszonym spożyciem soli i pokarmów bogatych w sód, co zmniejsza ryzyko wystąpienia chorób całego serca. Kapsułki Friocard zostały stworzone w celu normalizacji ciśnienia krwi oraz odbudowy ściany naczyń krwionośnych. Przeczytajmy zatem Friocard jak to działa, Friocard jak zażywać, po co to jest oraz jakie są Friocard składniki? Friocard składniki to naturalna kompozycja, które mają za zadanie obniżenie wartości ciśnienia krwi i nie powiniemy być widoczne przeciwwskazania czy skutki uboczne. Wiemy już Friocard jak to działa, natomiast ulotka zawiera dokładne informacje na temat Friocard jak zażywać.

Ale po co to jest? Skład tabletek Friocard zawiera jedynie naturalne składniki, które powinny zapewnić dobre samopoczucie redukując poziom kortyzolu, czyli negatywne skutki stresu. Pozytywnego wpływu produktu jest więcej, Friocard według producenta również zapobiega powstawaniu zakrzepów krwi i wzmacnia ściany naczyń krwionośnych, powinien również regulować poziom cholesterolu.

Spożycie sodu w codziennej diecie jest reprezentowane nie tylko przez sól kuchenną dodawaną do potraw, ale pochodzi głównie z ilości ukrytej w produktach przemysłowych i / lub produktach rzemieślniczych. Są bogate w chleb i wypieki (ciastka, krakersy, paluszki chlebowe, przekąski, rogaliki i płatki śniadaniowe), jak zażywać a wśród nich pochodne zbóż są głównym źródłem sodu. W rzeczywistości są to pokarmy, które są spożywane codziennie i w większej ilości niż kiełbasy przeciwwskazania, sery, konserwy rybne lub frytki, które zwykle zawierają najwięcej soli, jak to działa ale które nie są lub nie powinny być częścią codziennej diety.

Friocard opinie, forum, komentarze

Friocard opinie, forum, komentarzePonadto należy zwrócić uwagę-zalecają eksperci-również od wszystkich innych substancji zawierających sód, utajonych pod nazwą glutaminian sodu , Friocard opinie (główny składnik kości z bulionu), benzoesan sodu (obecny w sosach, przyprawach i margarynach), cytrynian sodu (stosowany w celu wzmocnienia smaku w wypiekach, galaretkach i niektórych napojach opinie).

Sód jest następnie obecny w bardzo małych ilościach w produktach naturalnych, Friocard opinie więc większość naszego spożycia sodu pochodzi z soli dodawanej przy stole i kuchni, ale szczególnie z przemysłu w produktach, które kupujemy, są kupowane forum.

Oto kilka wskazówek specjalistów od kontrolowania spożycia sodu na naszym stole: używaj przypraw i aromatów zamiast soli, aby posmakować potraw: pierwszą wskazówką jest unikanie dodawania soli kuchennej do stołu, na przykład sałatek lub warzyw, i ograniczaj jak najwięcej użycia w wodzie do gotowania.

Należy również zwrócić uwagę na sole dietetyczne hipozatrii (do których stosowania należy skonsultować się z lekarzem, ponieważ ma on przeciwwskazania), które mają zmniejszony smak, a zatem skłonność do nadużywania ich, tym samym znosząc korzyści. Aby posmakować potraw, dodaj przyprawy i aromaty, ale upewnij się, że nie zostały jeszcze dodane solą. Ogranicz żywność w puszkach: często zawierają wysokie stężenia sodu. Zachowaj szczególną ostrożność w przypadku solanki, ale także wędzonego łososia, marynowanych grzybów i marynowanych kaparów.

Warto zatem poznać Friocard opinie, Friocard komentarze oraz aktualne recenzje użytkowników 2021 zamieszczone na Friocard forum. Recenzję Friocard zawierają komentarze osób z wysokim ciśnieniem krwi, które przetestowały suplement diety Friocard. Zachęcamy zatem do pisania kolejnych komentarzy na Friocard forum, ponieważ Friocard opinie i ocena produktu pozwalają lepiej poznać oryginalne kapsułki Friocard.

Friocard ile to kosztuje, cena

Friocard ile to kosztuje, cenaNie przekraczaj porcji i częstotliwości potraw bogatych w sód: dobrze jest spożywać 50 g kiełbasy nie więcej niż 2 razy w tygodniu, preferując gotowaną szynkę, kiełbasę z kurczaka i indyka, które zawierają o 40% mniej sodu niż w bresaola, prosciutto i salami. Spośród serów, z których nie więcej niż 50 GY jest dozwolone od 2 do 4 razy w tygodniu, wybierz grana padano (który ma 50-70% mniej sodu) zamiast pecorino, gorgonzoli, fety lub stopionych serów.

Ogranicz spożycie przypraw o wysokiej zawartości sodu: wśród nich są orzechy bulionowe (również w postaci granulek), keczup, sos sojowy, miso i Tamari. Preferuj chleb toskański lub z mniejszą ilością soli dodanej do białego i / lub tradycyjnego chleba, który zawiera około 600 mg sodu na 100 GY. Układ krążenia może również wspierać suplement diety Firocard. Ale ile to kosztuje? Na pytanie Friocard ile to kosztuje tutaj nie odpowiemy, ponieważ cena ulega zmianie. Friocard cena podana jest na stronie producenta, gdzie można również uzyskać rabat na pierwsze zamówienie.

Friocard gdzie kupić, apteka

Friocard gdzie kupić, aptekaPrzeczytaj etykiety żywieniowe: preferuj żywność wskazującą na etykiecie ilość sodu. Nazywa się to” niską zawartością sodu ” żywność, która nie przekracza 120 mg sodu / 100 GY. Jeśli sód nie jest zgłaszany, dobrze jest spojrzeć na listę składników: składniki obecne w największej ilości są rejestrowane jako pierwsze, gdzie kupić a składniki obecne w mniejszej ilości jako ostatnie.

Dlatego nie używaj produktów zawierających sól, również wymienioną w postaci sodu (lub Na), chlorku sodu, wodorowęglanu sodu, fosforanu monosodowego, glutaminianu monosodowego, benzoesanu sodu, cytrynianu sodu. W sprzedaży są orzechy lub gotowe produkty (zupy, zupy, paluszki chlebowe, ciastka, krakersy, płatki śniadaniowe), które oznaczają na opakowaniu napis “bez glutaminianu sodu” lub “produkt o niskiej zawartości sodu”.

Korzystne dla zmniejszenia ciśnienia jest zwiększenie spożycia potasu i wapnia w diecie. Możesz zwiększyć ilość: dzienne spożycie trzech porcji owoców i co najmniej dwóch porcji warzyw (lepiej trzy lub cztery, czyli podwójne przystawki lub pierwsze z warzywami), które pomagają zapewnić zarówno potas apteka, jak i witaminy i przeciwutleniacze przydatne w zmniejszaniu ryzyka sercowo-naczyniowego. Tabletki Friocard posiadają naturalny skład i w naturalny sposób wspomagają pracę całego serca powodując obniżenie ciśnienia krwi.

Może nas zastanawiać Friocard gdzie kupić? Na myśl zapewne przychodzi nam apteka. Jednak Friocard apteka nie istnieje. Zatem gdzie kupić Friocard skoro apteka nie jest odpowiednim miejscem? Na pytanie Friocard gdzie kupić odpowiedź jest prosta, suplement wspomagający zdrowy tryb życia dostępny jest jedynie na oficjalnej stronie producenta, nie musimy zatem wychodzić z domu i szukać go w aptekach.

Friocard allegro, ceneo – Polska

Friocard allegro, ceneo - PolskaSpożywanie dwa do czterech razy w tygodniu roślin strączkowych jako potrawy. Oprócz potasu mają również dobrą zawartość wapnia. Biorąc co najmniej jedną filiżankę mleka dziennie lub puszkę jogurtu. W przypadku przyjmowania leków moczopędnych oszczędzających potas lub leków przeciwarytmicznych należy skonsultować się z lekarzem przed wprowadzeniem istotnych zmian w diecie.

Płyny mają również swoje znaczenie. Przede wszystkim należy zmniejszyć spożycie alkoholu. Rada polega na wypiciu nie więcej niż jednej szklanki wina na posiłek dla mężczyzn, nie więcej niż jednej dziennie dla kobiet lub dla osób w wieku powyżej 65 lat i tylko czasami, jeśli masz nadwagę lub hipertriglicerydemię. Zawartość alkoholu w kieliszku wina odpowiada zawartości w małym kuflu piwa lub szklance alkoholu..

Oprócz prawidłowego odżywiania należy również przestrzegać zdrowego stylu życia, który obejmuje: kontrolę wagi: eliminacja dodatkowych kilogramów producent, a zwłaszcza zmniejszenie talii, korzystnie wpływa na wiele patologicznych mechanizmów powodujących nadciśnienie. W przypadku palaczy warto rzucić palenie, co przyczyni się do odbudowy zdrowego serca.

ktywność fizyczna, rodzaje aerobowe (pływanie, spacery, jazda na rowerze) przez 30 minut dziennie co najmniej 3 razy w tygodniu. ekspozycja na zewnątrz: codzienna ekspozycja na skórę twarzy, szyi i dłoni na słońcu, nie filtrowana Ze Szkła i/lub filtrów słonecznych przez co najmniej 10-15 minut dziennie, latem i 20-30 minut, zimą pomaga w syntezie przez skórę witaminy D, która wspomaga wchłanianie wapnia w jelitach. Lepsze wykorzystanie wapnia może pomóc zmniejszyć wartości ciśnienia.

Suplement diety Friocard Polska według producenta obniża ciśnienie krwi rozszerzając naczynia krwionośne i nie powinien wykazywać skutków ubocznych. Gdzie zatem można kupić Friocard? Na myśl mogą nam przyjśc popularne portale: amazon, ebay, ceneo, czy allegro Polska, jednak wpisując Friocard allegro, czy Friocard ceneo nie otrzymamy żadnych wyników, ponieważ producent nie prowadzi tam dystrybucji tego skutecznego produktu. Friocard producent oferuje zakup produktu jedynie na swojej oficjalnej stronie internetowej, można tam dostrzec przycisk “odbierz rabat na pierwsze zamówienie”, który upoważnia do zamówienia produktu po obniżonej cenie.

Po ciąży: oczyść swój organizm

W strategii odchudzania po ciąży należy powrócić również do programu drenowania płynu. W rzeczywistości stagnacja dotyka głównie nóg, powodując brzydki obrzęk i sprawiając, że wyglądają na opuchnięte i trochę tonizujące. Jak się zachować ?

Pierwszym krokiem jest wprowadzenie karmienia, opróżniającego pokarm: napisaliśmy artykuł, aby wyjaśnić, jak spuszczać płyny z nóg, w którym szczegółowo wyjaśniono, w jaki sposób walczy z zatrzymywaną wodą. Konieczne jest picie dużej ilości wody (minimum 2 litry) oraz spożywanie owoców i warzyw o właściwościach moczopędnych, takich jak ananas i arbuz.

Woda retencyjna sprzyja szybkiemu i skutecznemu drenażowi. Możesz skorzystać z produktu specyficznego, jednego składnika aktywnego na bazie syropu, skoncentrowanego do walki z retencją wody. Znacznie przyspiesza proces eliminacji płynu i usuwa skórkę z pomarańczy.

Ważną rolę pełni w masażu: ręczne stymulowanie nóg pomaga w szybkim odprowadzaniu płynów, szczególnie jeśli używasz kremu specyficznego. Ćwicz to każdego wieczoru przed pójściem spać, wykonując ruchy od dołu do góry.

Piersi po ciąży

W czasie ciąży piersi ulegają kilku mutacjom w wyniku zmian hormonalnych. Jego wzrost, połączony z pewną stanowczością, jest jednym z pierwszych objawów słodkiego oczekiwania. Piersi nadal rosną, przygotowując się do karmienia. Jednak po tym ostatnim pierś zaczyna się opróżniać: organizm wraca do normy, ale skóra nie zawsze jest w stanie przystosować się do przemiany. Tutaj jest to, że pierś może opróżnić się i wypełnić rozstępy.

Wiele kobiet, które chcą schudnąć po ciąży, obawia się, że utrata wagi jeszcze bardziej zagrozi pięknu piersi. Niestety jest to prawdziwy strach: jeśli musisz schudnąć wiele kilogramów, prawdopodobnie Twoja klatka piersiowa wysmukli się wraz z resztą ciała, a pod koniec diety po urodzeniu stanie się jeszcze bardziej pusta i uschnięta.

A potem zrezygnujesz? Ani trochę . Wielkość piersi i jej turgor można stymulować naturalnymi metodami: ćwiczeniami, olejkami, masażami, kremami, odżywianiem. Są to kwestie, które mamy dogłębny artykuł, który wyjaśnia, jak zwiększyć piersi tak naturalne. Ważne jest, aby ujędrnić skórę piersi kremem na bazie fitoestrogenów: jest ich wiele na rynku, takich jak Senomax i Bust Size

Utrata wagi po ciąży: przyspieszenie metabolizmu

Schudnąć po gravidanza Czasami mniej jeść to za mało: metabolizm może spowolnić i nie być w stanie spożyć więcej, nawet tych kilku kalorii, które przyjmujesz w diecie po urodzeniu. Te powody dlaczego tak się dzieje są różne: dieta kontynuował zbyt długo, żywność reżim zbyt słaba, dysfunkcje organizmu itd.

Aby spowolnić przemianę materii, możesz użyć nawet przy zasilaniu: przeczytaj jakie pokarmy spalają tłuszcz i wprowadź je do diety po urodzeniu. Zacznij robić zajęcia z fizyki w sposób i w czasie, który zaleciłeś. Na koniec bierzemy pod uwagę suplementy specyficzne: składniki aktywne skoncentrowane w kapsułkach mają na celu wywołanie prawdziwego szoku w metabolizmie.

Piperyna

Wśród substancji najbardziej nadających się do pobudzenia drzemki metabolicznej jest piperyna . Jest to alkaloid zawarty w czarnym pieprzu; co na przykład sprawia, że ​​przyprawa ma ostry smak.

Substancja ta jest złowieszcza dla metabolizmu: aby cieszyć się wszystkimi jej właściwościami konieczne jest przyjęcie odpowiedniej ilości i stężenia stosując suplementy takie jak Piperine & Turmeric Plus oraz Piperine Forte. Aby dowiedzieć się jak najwięcej o właściwościach pierwiastka aktywnego pieprzu, przeczytaj nasz artykuł na temat piperyny , który wyjaśnia również, jak ją stosować.

Wyeliminuj toksyny

Kiedy stosujesz się do programu odchudzania, przyspiesz swój metabolizm, jest to niezbędne, ale nie wystarczające: musimy także wyeliminować toksyny obecne w organizmie. Ponadto, ogólnie rzecz biorąc, im więcej odpadów jest uwięzionych w naszym ciele, tym bardziej uciążliwy będzie metabolizm. Dlatego idź dalej do oczyszczania żywności, takich jak owoce i warzywa w sezonie, zwłaszcza winogrona i zielona herbata.

Ale składnikami oczyszczającymi dla doskonałości jest żel Aloe Vera: możesz go używać do przygotowywania koktajli i odśrodkowej detoksykacji, pijąc w ciągu dnia. Aloes i jego właściwości są również wykorzystywane w kompletnym programie żywieniowym: diecie Clean9, programie detoksykacyjnym, który trwa 9 dni i powoduje utratę około 3 kilogramów. W poprzednim artykule szczegółowo wyjaśniliśmy, jak działa dieta.

Środek babci, aby oczyścić żużel, zamiast tego przewiduje, że wymieszać ze szklanką wody, sokiem z połowy cytryny, pół łyżeczki octu i szczyptą pieprzu. Ten oczyszczający napój należy pić codziennie rano, najlepiej przed śniadaniem.

Według naszej rady odchudzanie po ciąży nie jest już problemem. Czy jesteś na diecie w szóstce i już widzisz pierwsze rezultaty? Uważaj, bo pokusa przesterowania może być silna. Stres wspólników: życie nowej matki jest przerywane intensywnymi rytmami, a nieoczekiwane jest zawsze tuż za rogiem. Ważne jest, abyś poświęcił tyle samo czasu: wiem, że to trudne, ale musisz się nauczyć, jak to zrobić. Aby utrata masy ciała była trwała, ważne jest, aby być w stanie osiągnąć równowagę psychofizyczną i unikać lęku i stresu.

Jak zacząć biegać?

Przygotuj się do zapięcia buta: wybraliśmy wszystko, co warto wiedzieć dla tych, którzy chcą zacząć biegać, a także dla tych, którzy wykonali już pierwsze kroki biegacza. Bieganie stało się nieodłączną pasją milionów Włochów. W naszym kraju bieg regularnie uprawia 6 milionów ludzi, w tym 55% mężczyzn i 45% kobiet, z czego tylko 5% to sportowcy zawodowi.

Tylko dlatego, że wyścig jest teraz zabawny dla tak wielu, Nadia Atiki, założycielka strony z odzieżą sportową Le Coin des Coureuses i ekspert od mocy Anne-Lize Duval połączyli siły napisać książkę na cztery ręce Running – Start, Idź do przodu, utrzymuj formę.

Bieg, który zwiększa zdrowie i dobre samopoczucie

  Bieganie to styl życia: ma proste podejście, to znaczy możesz ćwiczyć kiedy chcesz i gdzie chcesz i pomaga to poprawić nasze samopoczucie, zdrowie i urodę. Bieganie pomaga rozproszyć negatywne energie (takie jak stres i podrażnienie) oraz indukuje wydzielanie endorfin, hormonów wywołujących dobre samopoczucie, oraz serotoniny, która działa na regulację temperatury ciała, cyklu snu i czuwania i zmniejsza lęk.

Siła sportowa pomaga również kontrolować wagę ciała, co czerpie energię z naszych rezerw tłuszczu, regulować hormony ustrojowe (insulinę, hormony płciowe) i poziom cholesterolu, pomagając zapobiegać chorobom takim jak cukrzyca typu 2, choroby naczyniowe, osteoporoza i niektóre zaburzenia neurologiczne.

Wreszcie, co nie mniej ważne, wyścig, ponieważ czerpie energię z rezerw tłuszczu, pomaga zmniejszyć cellulit sztuki. Efekt orzeźwienia, jaki daje rozbudowa masy mięśniowej, pozwala uzyskać smuklejsze i jędrniejsze nogi, bardziej płaski brzuch i jędrniejsze ciało.

Rady dotyczące urody

Czas biegu może być także okazją do skrócenia czasu na rytuał piękna: idąc pobiegać, rozwiń czubki włosów maseczką lub dobrej jakości balsamem, który risciaquerete powróci pod prysznic. Wykończenie Zawsze myj nogi zimnym strumieniem od dołu do góry, aby pobudzić powrót żylny i uniknąć uczucia ciężkości spowodowanego zmęczeniem. Na koniec przez pięć minut masujesz nogi, aby ujędrnić uda.

Uważność

To medytacja świadomości, to próba przeżywania chwili obecnej: podejście, które pozwala oddalić się od zmartwień i rozwinąć siłę, by stawić czoła życiu. Spróbuj zastosować tę metodę biegania, blokując codzienne myśli i skoncentruj się na oddychaniu i reakcjach organizmu, tak aby bieganie stało się jedynie źródłem przyjemności.

Jakim jesteś biegaczem?

W Księdze Atiki i Duvala jest to również test zaczynający rozumieć, że jesteś biegaczem, jeśli jesteś leniwym pobudzanym, jeśli jesteś jednym z tych, których robisz w nijaki sposób, aby utrzymać ich dobre samopoczucie, lub jeśli jesteś niestrudzonym sportem. Drugi rodzaj biegania, możesz także zrozumieć, jakie typy wyścigów dają Ci: od klasyków, takich jak Nordic Walking, Triathlon i Marathon, aż po najnowsze, takie jak Mud Run, ten z przeszkodami w błocie lub Green Bieganie, czyli interwał ruchów od momentu zbiórki odpadów.

Programy i szkolenia

Przestrzegaj programu uwzględniającego dystans, który chcesz pokonać, jest niezbędny, niezależnie od twoich celów i poziomów. Tutaj znajdziesz podstawowy stół, który rozpoczyna się od przygotowania do relaksu przed i po treningu

  • PFG i PFS – To przygotowanie Fizyka ogólna i przygotowanie specyfikacji fizycznej. Chcąc biegać koniecznie sięgnij po preparat, który zawiera również ćwiczenia wzmacniające mięśnie, propriocepcję i aerobik: tak na przysiady, mięśnie brzucha i przyspieszenia na siłowni oraz takie dyscypliny jak pilates, joga czy żyrotonika.
  • MVA – That Maximum Speed ​​Aerobik to koncepcja, która pozwala dostosować program treningu do swoich możliwości i jest obliczana za pomocą testu Vameval lub Coopera z wykorzystaniem pulsometru.
  • 5 km, 10 km i półmaraton – bieganie Znajdują się w nim wszystkie tabele treningowe specjalnie pod kątem przygotowania do wyścigu. Jeśli chcesz wiedzieć, w jakim czasie będziesz potrzebować przebiec wybrany dystans, po prostu zapoznaj się z polami dotyczącymi MVA i rodzaju wyścigu.

Rozciąganie – bardzo ważne i przede wszystkim należy je wykonywać w sposób odpowiednio rozłożony. Należy to zrobić przed biegiem (aby rozluźnić mięśnie i „rozgrzać” przed wysiłkiem) i na koniec. Skonsultuj się z trenerem personalnym lub fizjoterapeutą, czy możesz polecić ćwiczenia najbardziej odpowiednie dla Twojego ciała i rodzaju treningu. W tekście autorstwa Atiki i Duval znajdziesz ćwiczenia zilustrowane instrukcją i czasem ich „dozowania” przed i po treningu.

Nie przesadzaj – miesięczne uczestnictwo w wyścigu niekoniecznie jest pomocne, jak mówią niektórzy: może być faktycznie szkodliwe z powodu nagromadzenia zmęczenia i braku czasu na regenerację. Oba czynniki mogą zwiększać ryzyko wypadków i obniżać poziom osiągnięć. W rzeczywistości nawet sporty na wysokim poziomie zapewnią ciału tygodnie odpoczynku i regeneracji.